.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جدول پخش برنامه های انتخاباتی سیما

همزمان با ثبت نام اینترنتی نامزدهای انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری، پخش مرحله دوم برنامه های انتخاباتی رسانه ملی از شبکه های مختلف صدا و سیما آغاز شده است.

جدول پخش ویژه برنامه های انتخاباتی مرحله دوم رسانه ملی از برنامه ریزی گسترده صداوسیما برای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر می دهد.

شبکه اول سیما که ازگسترده ترین پوشش رسانه ای در سراسر کشور برخور دار است در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت 19 و 40 دقیقه برنامه ای بنام "پله دهم" را پخش می کند .

بینندگان این شبکه ملی همچنین می توانند روزهای یکشنبه و چهارشنبه در ساعت 23 برنامه زنده ای بنام " جریان " را مشاهده کنند.

شبکه دوم سیما نیز هر روز هفته برنامه های انتخاباتی دارد.

برنامه "نگاه دهم" در ساعت 19 و 30 دقیقه یکشنبه ها و سه شنبه ها و برنامه "10 در 20" در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از جمله برنامه های انتخاباتی شبکه دوم سیماست.

بینندگان فراوان شبکه سوم سیما که عمدتاً جوان هستند، هر روز در ساعت 19 شاهد برنامه ای بنام " ایران 88 " هستند.

این برنامه با همکاری مراکز استانی رسانه ملی تولید و پخش می شود.

شبکه سوم سیما علاوه بر پخش هر روزه این برنامه ، روزهای دوشنبه و پنج شنبه هر هفته در ساعت 10 و 20 دقیقه برنامه ای بنام "رای بدهیم" پخش می کند .

شبکه چهارم سیما نیز متناسب با نیازها و خواسته های مخاطبان خود، برنامه "روز انتخاب" را برای روزهای دوشنبه و چهارشنبه تدارک دیده است.

این شبکه روزهای یکشنبه و پنج شنبه نیز در ساعت 18 و 15 دقیقه ویژه برنامه ای بنام "وطنم" خواهد داشت و به ابعاد گوناگون دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می پردازد.

مخاطبان شبکه پنجم سیما نیز هر روز ، ویژه برنامه انتخاباتی دارند.

بینندگان این شبکه می توانند در ایام زوج هفته یعنی شنبه ، دوشنبه و چهارشنبه در ساعت 21 برنامه "کوی انتخاب" را تماشا کنند.

شبکه پنجم سیما برای روزهای فرد هفته یعنی یکشنبه ، سه شنبه و پنج شنبه نیز در ساعت 21 ویژه برنامه انتخاباتی دیگری بنام "پلاک 10" پخش می کند.

جدول پخش برنامه های انتخاباتی شبکه های تلویزیونی رسانه ملی نشان می دهد صداوسیما در هفت روز هفته، دهها عنوان برنامه انتخاباتی دارد و بطور متوسط روزانه پنج برنامه تلویزیونی در شبکه های اول تا پنجم سیما پخش می شود.

بیست شبکه مختلف رادیویی نیز ویژه برنامه های متنوع و گسترده ای رامتناسب با ابعاد مختلف دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دست تولید و پخش دارندبگونه ای که سی عنوان برنامه انتخاباتی تدارک دیده شده واز هر شبکه رادیویی دو تا پنج عنوان برنامه انتخاباتی در روزپخش می شود .

درمجموع با برنامه ریزیهای به عمل امده شبکه های مختلف رادیویی ، در هزار و هفتصد برنامه وبیش از بیست هزار دقیقه به ابعاد مختلف انتخابات دهم می پردازند و مردم سراسر کشور را در هرساعت از شبانه روز با مسائل مرتبط با انتخابات اشنا می کنند.

علاوه بر شبکه های سراسری ، بیست وهفت شبکه استانی صدا و سیما نیز با همه توان به استقبال دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شتافته اند.

شبکه های استانی رسانه ملی متناسب با ویژگیهای" بومی و منطقه ای" و نیازهای مختلف مخاطبان خود ،‌هر هفته در بیش از صد برنامه تلویزیونی ورادیویی به افزایش اگاهیهای عمومی انتخاباتی ، تبیین ابعاد مختلف انتخابات ریاست جمهوری و ایجاد زمنیه های لازم برای برگزاری پرشور انتخابات دهم می پردازند.

علاوه بر برنامه های تولیدی دهها شبکه صدا و سیما ، اطلاع رسانی گسترده رویدادهای انتخاباتی از بخشهای مختلف خبری صدا وسیما در دستور کار رسانه ملی قرار دارد.

سلسله گزارشهای تولیدی" واحد مرکزی خبر " ویژه انتخابات نیز از روز شنبه 12 اردیبهشت در بخشهای مختلف خبری پخش خواهد شد.

شبکه خبر هم علاوه بر اطلاع رسانی از رویدادهای انتخاباتی، در برنامه های زنده و تولیدی به بررسی ابعاد مختلف انتخابات ریاست جمهوری می پردازد.

در بعد منطقه ای و بین المللی نیز شبکه های العالم، خبر، پرس تی وی، سحر، الکوثر و دیگر شبکه های برون مرزی مانند جام جم متناسب با موضوع انتخابات دهم ریاست جمهوری، ویژه برنامه هایی را پخش خواهند کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.345 seconds.